viernes, 31 de marzo de 2017

10km Cambrils 28/2/2016

Per segon any consecutiu, apuntat al 10km de Cambrils, un circuit força ràpid ideal per intentar batre la meva marca aconseguida al gener a Mataró (36'28")


El dia pintava ideal per provar de fer marca, així que en donar-se el tret de sortida, vaig concentrar-me per que així fos.


El primer quilòmetre era en baixada i ho vaig aprofitar, però m'havia de controlar, el vaig passar en 3'27". Aleshores vaig agafar un bon ritme i no el vaig deixar, fent tots els quilòmetres entre 3'40" i 3'43". Cada vegada costava més, però amb un grupet que vam fer, es feia més fàcil.


Vam arribar al control del km5 en 18'14" (5" més ràpid que a Mataró), el ritme però, era per igualar la meva marca, caldria pujar una marxa.

Continuava amb el grupet fins que al km8, que passavem en 29'18" (8" més ràpid que a Mataró), em vaig decidir a tirar jo del grup, no em van seguir i vaig començar a guanyar distància. Volia esgarrapar segons, ja que l'últim quilòmetre és en pujada.
Estava molt cansat quan vaig arribar al km9, amb 32'55" (11" més ràpid que a Mataró).

Aleshores vaig decidir apretar una mica, i al km9.5 encara més. Vaig arribar a la recta de meta i veia el cronòmetre lluny que hi posava 36' baixos, vaig apretar més, anava mirant els segons com pujaven fins que vaig apartar els ulls del crono i vaig acabar l'sprint fins a creuar la meta amb un temps de 36'23", completant l'últim km (en pujada) en 3'29", i rebaixant la meva MMP en 5". SUPER CONTENT i super cansat!



Em vaig estirar a terra per recuperar, estava destrossat!! Van venir els de la Creu Roja però els hi vaig dir que estava bé. Despres de recuperar, menjar i hidratar-me a l'avituallament, vam tornar cap a casa, havia estat un gran matí, molt intens!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario