lunes, 4 de julio de 2016

Volta a l'Estany d'Ivars 22/11/2015

Després de la Mitja de Lleida, amb la moral pels núvols, tocava córrer un any més la Volta a l'Estany d'Ivars d'Urgell.

Amb molt bons corredors i un circuit molt bonic i apte per fer una bona marca, avui havia de ser el dia de fer una bona cursa. Després de recollir el dorsal i escalfar, tocava posar-se a la sortida per esperar el tret.


Sortida ràpida i fent els 4 primers quilòmetres d'asfalt en un bon grupet, però no m'acabava de sentir còmode corrent a 3:45min/km, però aguantava el tipus. Anava mà a mà amb el Manel Àlvarez del AE Blancafort, amb el Paco Macias del Last Zankada, el David Rodríguez de l'Ivars, el Xavi Gutiérrez del ANEC i alguns altres corredors.

Aquella baixadeta em va permetre agafar aire i em va donar forces per encarar la segona part de la cursa. Vam passar per l'avituallament del km5 i em vaig hidratar una mica, vam passar amb poc per sota de 19 minuts, la cosa anava bém peró la segona meitat de la cursa era lleugera pujada.


Allà vaig posar-me amb el Manel i el Paco i vam anar tirant una mica més ràpid que els altres, a bon ritme. Vam acabar de fer la volta a l'estany i anavem guanyant metres als de davant.

Cap al km8, que passavem amb 30'10", venia la part (a priori) més fotuda de tot el circuit, la pujada. Però vaig arribar al km8 força bé i allà vaig aprofitar i vaig fer un canvi de ritme per deixar el Manel i el Paco enrere i anar a caçar els altres corredors que tenia davant. Un cop a dalt de la pujada, ja només quedava un quilòmetre en pla, i allà vaig pujar encara més el ritme per aconseguir passar algun corredor més i tindre millor marca.

I així va ser, vaig avançar un parell de corredors i vaig parar el crono amb 37'18" (3:44min/km), millor marca de la temporada fins ara.

Finalment, molt bon resultat, corrent de menys a més i obtenint més bones sensacions a mesura que avançava la cursa, molt positiu tot plegat. 21è de 572

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario