lunes, 4 de julio de 2016

Mitja Marató de Lleida 15/11/2015

Per tercer any seguit, corria la Mitja de Lleida, amb inscripció gratuita per guanyar la Lliga Ponent.
En aquella mateixa Mitja, tenia la meva marca dels 21.097m (1h24'13'') i venia disposat almenys a igualar-la, o si podia, superar-la. Vaig decidir que siguiria la llebre de 1h24 i si al final podia, apretaria. Com sempre, una cursa molt multitudinària i una sortida espectacular


Sortida ràpida però vaig voler ser conservador

Sempre un pas a davant de la llebre de 1h24' fins que em va atrapar al km4 i vaig posar-me al seu ritme. Portavem un bon ritme i jo el podia aguantar bé. Vam passar el km5 en 19'49" i en fer un gir tancat en un con, el grup es va fragmentar, i com que em veia amb forces, vaig enganxar-me als escapats, que anaven una mica més ràpids.


A partir d'aleshores el ritme va augmentar, la lleugera baixada fins al km10 també va ajudar. Anava amnb un grupet molt bo: el Paco Macias, el Luis Lahoz, Nourdine Negazzi... vam passar el km10 amb 38'43", un temps espectacular i que em feia dubtar de si aguantaria o no, però la cosa anava molt bé, em veia amb forces. Després vam entrar cap a Pardinyes i de sobte em va agafar una punxada a l'esquena, era molt molest i em vaig quedar a la cua del grupet. Un noi que ens acompanyava amb bici em va donar uns consells i vaig anar tirant. Vam creuar el riu en direcció als Camps Elisis.

Abans d'entrar als Camps Elisis vam anar cap a la zona del Polígon industrial on hi ha la San Miguel, aquest any en aquesta zona el circuit estava modificat. Una mica més endevant, abans d'entrar als Camps Elisis vam passar el km15 (57'56"). Anava a ritme de fer una marca boníssima, de moment batia el meu rècord amb força marge.
Començava a notar que les meves forçes minvaven i cap al km18 el grup se m'en va anar, a més ara tocava la part dura: la pujada del riu a la Plaça Europa. Vaig fer la recta del Passeig de l'Estació aguantant el tipus ja que hi havia força ambient però la pujada s'em va fer molt dura, vaig fer el quilòmetre en 4'15".
A Plaça Europa hi havia el km20, que vaig passar amb 1h17'52". Ara tocava apretar al màxim i arribar a meta amb un bon temps, intentar recuperar alguns segons a l'últim quilòmetre.
Finalment, després d'exprimir-me al màxim, vaig arribar a meta amb un boníssim temps de 1h22'07" a 8" de la barrera de la 1h22' però molt content de la marca, rebaixant-la amb més de 2' i acabant com vaig acabar, buit des del km18 a la part més dura de la cursa.

Ara a recuperar i aviat més, però de mitges s'ha acabat, massa dures, amb una o dues a la temporada ja en tinc prou!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario