lunes, 4 de julio de 2016

10km Ciutat de Tarragona 29/11/2015

Per primer cop, anava a córrer els 10km de la Mitja de Tarragona, una cursa amb un circuit aparentment força pla excepte alguna pujadeta on podia provar de fer un bon temps.

Feia un dia molt calorós, i a les 10:30 encara més, sumant-li la xafogor, no es podia córrer còmodament. Abans de començar a escalfar ja suava, era un infern. De totes maneres vaig escalfar una mica i em vaig preparar per la sortida, amb molta gent, com cada any.

Sortida ràpida per la zona de la Tabacalera i el Serrallo però als pocs minuts vaig pagar l'esforç i vaig anar a un ritme més lent del desitjat i amb la sensació de portar molta estona corrent. De totes formes vaig intentar aguantar i anar fent.


Les rectes s'em feien eternes però intentava aguantar i m'anava enganxant a gent perquè m'estirés. Al km4 hi havia el meu pare fent-me fotos i animant-me, cosa que em va donar un plus d'energia, ja que no portava ni mitja cursa i estava fos.


Cap al polígon, una zona avorrida i amb poca animació, baixo una mica el ritme, agafo aigua a l'avituallament i m'hidrato bé, ho necessito. Em quedo sol i apreto fins que atrapo el grupet de davant meu. Em deixo portar. Tornem cap a la zona de la ciutat on està la gent animant i torno a trobar-me el meu pare que em fa una foto, ja queden menys de 2km i vaig molt apurat però tampoc amb mal temps.


M'atrapa el Carles que fa la mitja i tirem els dos, al cap de poc em despenjo per acabar-ho bé, aprofito la baixada i el pla per apretar, veig possible el sub38, així que ho dono tot a la recta de meta per esgarrapar alguns segons i alguna posició

Finalment entro a meta amb 37'55" i una 35a posició general de 809 corredors, i a més a més un 3r lloc sub23.

Per acabar, valoració no massa bona pel resultat però per altra banda, content perquè no ha estat una marca dolenta, a més feia molta calor i xafogor, ho he pogut salvar prou bé. També content per veure els amics corredors un altre cop, molt bons resultats del Carles i l'Àlex.


RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario