jueves, 28 de enero de 2016

Barrancs de Llegenda 27/6/2015

Després de mesos preparant la cursa des de l'organització, per fi arribava el dia. Amb sortida i meta a davant de casa arribava la primera edició de la Barrancs de Llegenda, cursa organitzada pel Club Excursionista Montblanc amb els Conca Senglars i els Cucots Nocturns.
Quan vaig arribar a la zona de sortida vaig estar xerrant amb uns quants amics i coneguts i també vaig escalfar una mica, tot i que feia molta calor. Al cap d'una estona ens van cridar als corredors per passar el control del frontal i ens vam col·locar a la sortida fins que van donar la sortida.
Només començar vam fer una volta pel poble i vam tornar a passar per la zona de meta.
Llavors vam enfilar cap a l'Ermita de Sant Josep, un cop allà ens van desviar per un corriol que no havia passat mai i allà, que anava dels 5 primers, ens vam perdre uns quants, en adornar-nos que anavem malament vam girar cua i ens vam trobar amb els altres corredors. Va tocar apretar per recuperar posicions. Vaig anar una estona amb l'Albert Torres del AE Blancafort, però el vaig deixar enrere. En arribar a la Vall, hi havia els meus pares que em van animar i em van fer alguna foto.


A la Vall anava ja força cansat degut a la calor, però tocava una bona pujada, que vaig aguantar com vaig poder. Al capdamunt, vam planejar una mica i vaig avançar força corredors, alguns de la cursa llarga també. Després d'una baixada vertiginosa vam tornar a agafar una pista i allà vaig recuperar part del temps perdut. Vam arribar a l'estret de la Vall un altre cop i allà vaig beure una mica d'aigua, els meus pares em van donar el frontal i vaig enfilar pel camí de l'"Arti".


Fer l'Arti de nit va ser molt xulo i potser no em vaig cansar tan, tot i que la calor i xafogor eren intenses. En acabar-lo, em vaig posar a tota pastilla per la pista en baixada i vaig notar alguna sensació de rampa al bessó, però res. En arribar a la basa dels bombers vaig agafar un corriol on em vaig trobar l'Arnau Sugrañes fent fotos i allà em vaig esgarrinxar. Un cop a baix, un altre error d'indicació em va fer errar i vaig baixar recte avall enlloc de fer el tomb pel Barranc de la Pasquala, em vaig estalviar un parell de minuts. Finalment vaig entrar a meta 4t classificat general a pocs segons del 3r, completant els 12km en 1h10'31".
En acabar vaig menjar algo i vaig seure a descansar ja que la calor m'havia fet molt mal. Després de dutxar-me i relaxar-me vaig pujar al podi a buscar el premi de 1r junior de la cursa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario