jueves, 26 de marzo de 2015

Cursa dels Nassos de Solivella 28/12/2014

Quan estava a punt d'apuntar-me en una altra cursa, vaig veure que feien una cursa a Solivella, poble on hi tinc família i que està a prop de Montblanc, i com que a més era la primera edició i el organitzador em va demanar que hi anes, vaig decidir córrer la cursa. Tan sols eren 5'4km (dues voltes de 2'7km), però eren força durs per les pujades, i la climatologia tampoc ho feia fàcil: plovia, feia aiguaneu i el tram de terra estava tot enfangat. Com que les inscripcions eren presencials, la sortida es va endarrerir mitja hora per la gentada del poble que va participar.
Després d'escalfar bé ja que la baixa temperatura comportava risc de lesions, em vaig col·locar a la sortida on el el Victor De Santos (president del AE Blancafort) i jo erem els principals favorits.
I així va ser, només començar la cursa ens vam posar de costat i vam anar junts per tram de terra que estava molt enfangat. Després vam estrar al tram urbà ple de desnivells.
La cursa anava transcorrent i vam passar per l'arc de meta al final de la primera volta els dos junts amb 11'09'' a un ritme de 4:07min/km
La segona volta va continuar igual, el Victor i jo de costat fins que vam arribar al km4 on vaig pujar el ritme i vaig veure que el Victor es quedava enrere.
Vaig acabar d'exprimir totes les meves forces per a una possible reacció del Victor en l'últim km. Finalment vaig entrar sol a meta en primera posició general!
5'4km en 21'52'' a un ritme de 4:03min/km, un bon temps per una cursa tan dura i amb les condicions climàtiques que hi havia, fent la segona volta més ràpid que la primera. En acabar, coca amb xocolata desfeta per esperar l'entrega de premis.
Ara toca pensar en la Sant Silvestre Montblanquina!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario