lunes, 23 de marzo de 2015

Cursa de l'Indiot de Mollerussa 26/12/2014

Cada any per St. Esteve es fa la Cursa de l'indiot de 8km a Mollerussa, i aquest any vaig decidir córrer-la!
Feia força fred, i vaig posar-me a trotar només sortir del cotxe. Vam anar a buscar els dorsals amb el meu pare, que també corria i vam anar a escalfar per la zona de sortida. Em vaig trobar als amics de l'Aran Nòrdic: El Jose Ramon Rodríguez, el Jose Manuel Rodríguez i el Xavi Gutierrez. Després de xerrar una mica vam anar a la sortida per esperar l'inici de la cursa.
La cursa va començar força ràpida i em vaig col·locar força endevant, vaig anar mantenint el ritme. Cap al km3 vaig atrapar el Ahmed Hfairi i vam fer uns quants km junts. Vam passar els dos pel final de la primera volta, al punt intermig del km4 en 14'38''
A la segona volta vaig pagar l'alt ritme de la primera i vaig baixar una mica la velocitat. Cap al tram final, vaig atrapar a la Eva Ribalta, la primera noia, que duia un ritme molt bó, i la vaig passar. Vaig mirar el rellotge i podia baixar de 30min, així que vaig esprintar i vaig creuar la meta. Quan vaig mirar el temps no m'ho creia: 30'01'' (3:45min/km)
Llàstima, per dos segons!! Vaig acabar 3r juvenil, darrere del Roger Estradé i el Ahmed Hfairi.
Finalment, bona cursa tot i no haver pogut cumplir l'objectiu de baixar de 30 minuts. Ara toca pensar en les Sant Silvestres!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario