sábado, 21 de febrero de 2015

Cursa del Sant Crist de Balaguer 5K 16/11/2014

Havent dormit només dues hores per una festa, vaig aixecar-me el diumenge 16 de novembre per anar en direcció a Balaguer a córrer la Cursa del Sant Crist. Havent fet previsió de que dormiria poc, vaig apuntar-me a la cursa de 5km que feia temps que no en feia cap!
Feia un molt bon dia per córrer i després d'escalfar una mica, vaig anar a la sortida amb el Xavi Gutierrez. Es va donar la sortida i els atletes vam sortir molt ràpid.
Ràpidament em vaig col·locar a les posicions capdevanteres amb un grupet que feiem la cursa de 5km. Vaig estar quasi tota la cursa a la cua d'aquest grup on hi havia el Ahmed Hfairi, el Josep Borges i el Josep Ramon Sanahuja, el primer s'ens havia escapat des del principi. Portavem un bon ritme, uns 3:34min/km fins que al km4 vaig decidir atacar i em vaig posar al davant del grup tirant i no em van poder seguir tot i els esforços. El últims metres van ser una lluita aferrissada pel 3r lloc entre els 3 del grup que havia deixat enrere. Finalment vaig creuar la meta 2n amb 17'48" passant pel punt quilomètric 5 en 17'36".
Va ser una cursa molt explosiva, sobretot la part final, llàstima que el Garmin se m'aturés a mitja cursa per falta de bateria i no pogués registrar els temps dels km. En acabar, els 4 del grup, vam acabar força tocats per l'alta intensitat de la cursa.
Després d'una bona dutxa i uns estiraments, vaig anar a recollir el premi de 2n classificat general
Per acabar, bones sensacions en la cursa, tot i haver dormit 2 hores, molt bona cursa i gran temps, a 3:31min/km!

No hay comentarios:

Publicar un comentario