miércoles, 18 de febrero de 2015

10km Ciutat de Reus 19/10/2014

Un any més, per aquestes dates, tocava anar a córrer els 10km de Reus que es feien simulàniament amb la Mitja Marató. Aquest any amb més logística que mai, i el mateix circuit de l'any passat, amb alguns petits desnivells que fan que no sigui una cursa extremadament ràpida i un circuit un pèl avorrit per urbanitzacions i polígons. Això sí, el gran ambient que hi ha, compensa amb tot això i fan que sigui una molt bona cursa, de fet ja és la 3a vegada que la corro!
Després d'agafar el dorsal i la bossa i d'escalfar una mica, em vaig col·locar a la línia de sortida.
Al cap d'uns minuts, donen el tret de sortida i em col·loco cap a les posicions davanteres per evitar caigudes. Porto un ritme còmode, passo el km1 en 3:31 i el km2 en 7:22, segueixo anant còmode però la sortida ràpida es nota una mica. Paso el km3 en 11:13 i el km4 en 15:00, aquests dos kms en lleugera baixada. Anem cap a una urbanització i passo pel km5 en 18:55. De moment vaig bé, però ara toca la part més dura de la cursa. Després de la urbanització on passo el km6 en 22:47, tornem fins a la zona de sortida per anar en direcció al polígon. Passo pel km7 en 26:46 i veig que el sub38 no serà possible avui.
Afronto els últims tres quilòmetres pel polígon. En lleugera pujada, passo el km8 en 30:51, giro 180º i baixada. Tornem a entrar al polígon de nou
Una última pujada pel mig del polígon em situen al km9 en 34:50, és hora d'apretar i fer l'últim km el més ràpid possible i aprofitar la baixada. Dóno tot el que em queda i apreto fins a creuar la meta amb 38:18, un temps prou bo tenint en compte les característiques del circuit.
En acabar un bon massatge i una foto amb el photocall de la cursa

No hay comentarios:

Publicar un comentario