martes, 29 de julio de 2014

Pujada a l'Ermita de Sant Joan de Montblanc 24/6/2014

Com cada any, al 24 de juny, toca la Pujada a l'Ermita de Sant Joan de Montblanc. Com m'agrada córrer a casa!!
Només arribar a la Plaça Major saludo a tothom i felicito els Joans. A les 9, ens col·loquem tots a la línia de sortida i esperem que donguin el tret de sortida.
Vaig començar la cursa a un ritme bó, però sense passar-me. Anava força bé tot i la constant pujada. Anava en un grupet on estava força còmode
Després van venir 2km d'asfalt on vaig poder pujar el ritme i guanyar alguna posició
Després de l'asfalt, vam tornar a la terra
Llavors em va agafar una petita sensació de mal de panxa que em va fer desenganxar del grupet, però un cop em va passar, em vaig tornar a enganxar i amb més força. Vam deixar la pista al km8 i vam entrar al senderó que porta a l'ermita.
Un cop al senderó em vaig posar les piles i vaig afrontar l'últim quilòmetre a mort. Vaig passar uns quants corredors i vaig entrar a meta 14è classificat amb un temps que no m'esperava pas: 45min 34seg, molt millor del objectiu que m'havia marcat, el sub47. Per acabar de celebrar-ho, primer classificat júnior


No hay comentarios:

Publicar un comentario