martes, 29 de julio de 2014

10K La Canonja 22/6/2014

Després d'una pausa al blog per vacances m'hi torno a posar. Continuaré per on estava.
El passat 22 de juny vaig anar a córrer els 10km de La Canonja, un circuit de 5km on havia de fer dues voltes.
Era un dia molt calorós, però el circuit era ràpid, no sabia com m'aniria. Ens vam col·locar a la línia de sortida tots els corredors de 5km i 10km i a les 9:45 ens van donar la sortida.
Vaig començar fort, a bon ritme, i naturalment, amb els quilòmetres cadascú s'anava posant a la seva posició.
La cursa anava transcorrent i jo a un ritme molt bó. Passo el km5 en 18min 10seg (3:38min/km).
La segona es fa més feixuga i baixo el ritme, igual que els altres corredors. Tot i així encara puc avançar-ne algun
Finalment, després de molt d'esforç i patiment per la calor, entro a meta amb un excel·lent temps de 37min 28seg
Molt content pel temps, millor del que m'esperava amb la calor que feia. A seguir entrenant per millorar marques!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D''AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario