jueves, 23 de noviembre de 2017

Cursa de l'Àngel d'Almenar 22/7/2017

Després de la Marató per Relleus de Santes Creus, vaig inscriure'm a aquesta cursa per acabar de tocar ritmes alts abans del final de temporada a la Cursa de l'Espluga la setmana vinent.


Era una tarda molt calorosa, com a Santes Creus, però més seca. Tot i així ja estava rajant de suor abans de començar. Vaig escalfar una estona i després de trotar, fer mobilitat i xerrar amb companys es va donar la sortida d'una cursa que es presentava força dura, i és que pel que m'havien dit, era tot un trenca-cames encara que no havia pogut veure el circuit anteriorment.



Sortida rapidíssima per una camins de terra en lleugera baixada i a continuació per asfalt en lleugera pujada. Primer km en 3'26''. Després, ja vam anar regulant i em vaig enganxar a l'Antoni Argilés de la Guineu, anavem a bon ritme, lo que el cos donava.


Vam passar per davant de l'edifici de bombers i ens van refrescar, cosa que vam agraïr força.


Després vam seguir per una carretera asfaltada amb tobogants però que tendia a pujar, fins que cap al km3,5 ens vam desviar i ens vam posar a pujar per un camí de terra que cada cop s'inclinava més fins que al capdamunt, al km4,3, hi havia l'avituallament. Allà em vaig hidratar i refrescar, perquè estava molt cansat i suat, i allà se'm va escapar l'Antoni.

Aleshores em va atrapar un noi i vam fer uns metres junts. Jo estava rebentat, sort que planejava, fins que vam començar a baixar i vam passar el km5 en 20'. Un cop a baix, vam seguir planejant també per una pista de terra al fons d'una sèquia fins que va arribar el mur. Literalment, una pendent d'almenys el 10% que amb el cansament i la calor, semblava el doble, arribant algun moment a correr per sobre de 6'/km. Per sort només van ser 250m. Un cop a dalt, avituallament i tot baixada fins a meta, passant pel mig del poble.


Vam baixar per una carrerons fins a la carretera, la vam traspassar, i pel costat d'una canal vam fer cap a la Zona Esportiva on hi havia la meta. A la recta final vaig esprintar una mica per mirar de guanyar alguns segons i finalment vaig entrar amb un temps de 40'19'', 7a posició general i 2n classificat de categoria.



Un cop havia descansat, m'havia hidratat bé i havia menjat una mica, vaig anar a la piscina a remullar-me ja que tot i que queia el vespre, feia molta calor.
 Un cop fresc, vaig canviar-me i ens vam quedar amb el meu pare a esperar l'entrega de premis on vaig rebre una medalla.


 Ha estat l'últim test abans de la Cursa de l'Espluga, i des de fa una dies em noto molt fatigat, la calor, els entrenaments,... encara que ja no entreno tan fort. A l'Espluga veurem que puc fer, és una cursa molt dura.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario