martes, 17 de noviembre de 2015

5km Constantí (16/5/2015)

Era dissabte i tocava cursa, aquest cop al Constantí, en la distància curta (5km), però amb un circuit molt exigent impossible per fer marca.
Després de l'escalfament previ amb alguns del Bikila, em vaig situar a la sortida. Pocs minuts després van donar el tret de sortida i ja em vaig col·locar cap al davant.
Estavem 5 o 6 corredors al capdavant, alguns de 10km i alguns de 5km. El primer quilòmetre va ser pràcticament tot en baixada (xx:xx), però al segon calia pujar un turonet que va fer que el grup es separés i cadascú anés a la posició que li tocava. Passàvem el km2 amb un temps de xx:xx. A partir d'aleshores hi havia dos quilòmetres planers, mixtos de terra i asfalt, però amb més asfalt, que permetien tornar a agafar el ritme. Al quilòmetre 4, em va passar un que feia els 5km i amb la pujada que venia no vaig poder-lo atrapar. Els últims 300m van ser per un carrer amb fals pla ascendent on vaig esprintar tot el que vaig poder per fer un bon temps.
Finalment vaig creuar la meta en 3a posició general amb un temps de 18:51 i a només 6 segons del 2n classificat i amb el 4t a només 8 segons darrere. La cursa va ser guanyada pel meu bon amic Carles Nadal amb un registre de 18:24.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario