viernes, 5 de septiembre de 2014

Nocturna de Sant Jaume de Reus 18/7/2014

El dia 18 de juliol vaig anar a córrer la Nocturna de Sant Jaume a Reus
A les 21:15 es va donar la sortida i els corredors vam sortir a tota pastilla en direcció a Riudoms. Anava a un molt bon ritme tot i la duresa del circuit. Vaig arribar al control de pas a Riudoms, al km 5,5 amb 21min 27seg a 3:54min/km Em vaig enganxar amb un noi i els dos junts vam fer alguns quilòmetres fins que s'em va despenjar al km7,5. Ja faltava poc per meta i en vaig atrapar un altre, vam anar junts fins a 500m de la meta i allà li vaig fer un canvi de ritme que no va poder seguir. Finalment vaig entrar a meta en 13a posició i 38min 41seg
Després de descansar una mica, vaig anar a mirar la classificació i era 2n de la categoria darrere d'un noi de Mallorca que m'havia guanyat de poc. Com que vaig quedar 13è, tenia premi igualment

No hay comentarios:

Publicar un comentario