viernes, 26 de septiembre de 2014

Course Pedèstre Fos/Argut/Fos 3/8/2014

L'endemà de la Nocturna de Vielha, vaig anar a França amb la família, concretament a Fos, per córrer la cursa de muntanya de 7km que feien.
Allà em vaig trobar al Juan Navalón i al Miguel Àngel Garcia, dos cracks aranesos amb qui vaig estar xerrant una estona, fins que a les 17h van donar la sortida.




Només sortir em vaig col·locar primer i vaig anar així fins al km2 on em va avançar un noi que se m'anava distanciant, clarament superior a mi. Més endevant, en una pujada forta em va avançar un altre noi que anava molt fort però que vaig poder seguir ja que venia un tros planet fins al poblet d'Argut, on hi havia un avituallament i que casi que no vaig parar per no perdre el 2n classificat. Tornàvem pel mateix lloc fins a Fos i el segon s'em distanciava. Ens creuàvem amb els que encara no havien arribat a Argut i vaig saludar el Miguel i el Juan. Vam arribar al poble i tocava fer un tomb per dins de Fos abans de la meta. Llavors, vaig pujar una marxa i vaig fer un tram de pujada molt forta amb escales i tot amb un ritme molt bó.
Vaig atrapar el segon i només faltava una baixada fins a la meta. Ens ho vam jugar tot al sprint i els meus 17 anys van poder per adjudicar-me la 2a posició final amb un temps de 28min 20seg. No podia més, estava esclat!! Però amb la entrega de premis entretinguda, va anar passant-me el cansament.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario