lunes, 9 de junio de 2014

Cursa de la Guineu 5km 1/6/2014

El passat diumenge dia 1 de juny vaig anar a córrer la cursa de la Guineu, que porto 3 anys seguits fent-la.
Aquest any em vaig decidir per fer els 5km ja que sortia d'una lesió i no volia cansar-me massa ja que després havia d'anar a una comunió. Després d'un any i mig, tornava a fer uns 5k en competició. Abans del tret de sortida, tenia la marca en 18min 20seg, al pas pel km5 de la Cursa de Balàfia. Escalfo una mica i em col·loco sota l'arc de sortida a punt per començar.

Començo la cursa molt fort i em col·loco 3r de la cursa de 5km.
Poc a poc vaig retallant distància al 2n i l'avanço, m'apropo al 1r fins que ens posem un al costat de l'altre.
Anem junts fins al km 2,5 fins que se m'escapa i m'atrapa un grupet de 3 corredors. Porten un ritme passa alt i pago l'esforç del principi quedant-me per darrere seu, però per pocs metres. Passo el km3 amb 10min 24seg, vaig a un ritme de 3:27min/km i 5è classificat. M'avança un noi amb cadira de rodes aprofitant la baixada, vaig 6è i passo el km4 amb 14min 15seg (3:34min/km)però devia estar mal marcat. Apreto l'últim km tan com puc i veig un noi que se m'acosta per darrere, pujo el ritme tan com puc , m'asseguro de que no m'avançarà, i acabo amb sprint per fer el mínim temps possible. Creuo la meta amb 17min 30seg tot i que al circuit li falten uns 100 metres pels 5km.
Acabo fet pols, no puc més, he notat la parada de 3 setmanes però estic molt satisfet pel resultat final. 6è classificat de 86 a 43 segons del 1r.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario