jueves, 20 de febrero de 2014

Cursa de Muntanya dels 4 Termes 16/2/2014

El diumenge passat vaig anar a córrer l'esperada Cursa dels 4 Termes a Mont-Roig del Camp, una cursa de muntanya de casi 26km i un desnivell positiu total de 1150 metres
Vam sortir força aviat, a les 9, i això va implicar aixecar-se molt d'hora i estar adormit fins al inici del calentament 10 minuts abans de la sortida on em vaig trobar el meu ex-professor d'informàtica, l'Ignasi Rullo, que va acabar en 6a posició general.
Després de calentar i estirar una mica, a les 9 en punt, es va donar la sortida de la cursa llarga, la que jo corria
La cursa sortia del poble per la carretera i s'endinsava a un bosc per unes pistes amb constants pujadetes i baixadetes
Després, feiem una pujada per un tallafocs i tornavem a una pista igual a la d'abans, es feia força avorrit i els corredors ho anavem comentant, però de sobte, després d'un avituallament amb control de temps (57'30'') es va presentar una senyora pujada a la carena que després vam tornar a baixar i on la cursa es posava emocionant. Seguidament, una altra pujada dura i més llarga ens deixava a uns plans, on des d'allí grimpàvem al cim del Molló dels 4 Termes, punt més alt de la cursa amb 500m. Aviatuallament, i baixada forta on no vaig poder anar al 100% ja que un home del davant meu anava força lent i no em sentia quan li deia que em deixés passar perque portava els auriculars amb música a tot volum. Tot i així, vam fer camp a trobar-nos els de la caminada i cursa curta que havien sortit a les 9:30h i a les 10h respectivament.
Vam creuar la carretera i vam enfilar cap a la Muntanya de l'Areny en una pujada no massa dura, però els quilòmetres que duiem a les cames es van notar. En acabar la pujada, vam sortir a prop de l'Ermita de la Mare de Déu de la Roca on vam baixar i d'allà fins a Mont-Roig per pistes i al final, per la riera que feia de molt mal córrer.
Finalment, vaig arribar a la meta al sprint disputat amb un corredor que li vaig guanyar la 21a posició final de 151 corredors que es van atrevir amb aquesta distància. Després de 2h 25' 48'' i sota una fina pluja acabava la Cursa dels 4 Termes, tot un repte només acabar-la, i encara va ser més, 1r classificat de categoria! Després d'un massatge ben merescut, una bona dutxa, i un bon esmorzar, i per acabar l'entrega de premis molt entretinguda.

No hay comentarios:

Publicar un comentario