miércoles, 26 de febrero de 2014

10km Balaguer

El passat diumenge 23 de Febrer vaig anar a córrer la Mitja i 10km Balaguer, jo vaig fer els 10km
Vam anar a Balaguer una bona colla de montblanquins
Després d'anar a buscar el dorsal i escalfar una mica pels carrers del costat de la sortida, ens vam col·locar els 900 atletes de les tres modalitats (10km, Mitja Marató i 5km Jogging) a la sortida i en sentir el tret de sortida ens vam posar tots a córrer.
Vaig començar força ràpid i em sentia bé, el recorregut era força plà amb alguns falsos plans que molestaven bastant. Cap al km 4,5 vam entrar en una zona a la vora del riu i tot i fer una lleugera baixada, no es podia córrer massa bé i la terra i la grava em van fer perdre força temps (a mi i a tots els corredors). Al km 5 passava amb 18'33'' i això era un senyal de que anava força bé. Els següents 2 km els vaig fer a 4min/km per culpa de la grava, però en tornar a l'asfalt vaig tornar-me a ficar les piles i vaig continuar amb el ritme anterior. Vaig estar casi tota la cursa amb un noi de la meva categoria al costat i em creava una mica de pressió, així que un cop al km8, li vaig fer un canvi de ritme perquè no em pugués seguir, i així va ser. Vaig fer els 2 últims kms rapidíssims i vaig arribar a meta amb 37'56''
En acabar, vaig estar parlant una mica amb el guanyador de la prova de 10km, el Jose Luís Blanco, exatleta olímpic i organitzador de les curses de La Sansi.
Per últim, després de dutxar-me, em van donar el premi de 1r sub18, de fet vaig ser el segon, però el primer havia quedat cinquè general i em van donar el premi a mi, de rebot!

No hay comentarios:

Publicar un comentario