miércoles, 6 de noviembre de 2013

Cursa Contra el Càncer de Mama de Tarragona 27/10/2013

El passat 27 d'octubre vaig anar a Tarragona a fer la cursa dels 10km Contra el Càncer de Mama. Era un circuit de 5km molt plà al que haviem de donar dues voltes, a priori, un bon lloc per fer marca. Pero no va ser així, ja que va fer molta calor i ho vaig passar força malament. He corregut amb calor molts cops, però el fet no beure gaire aigua abans de la sortida i en tot el matí en general, em va passar factura. La primera volta la vaig fer en 19min 33seg i la segona, la vaig fer tan ràpid com vaig puguer tot i la meva deshidratació. Finalment vaig tenir forçes per fer un sprint i avançar un parell o tres de corredors i acabar en posició 20, amb 40min 07seg, una bona marca, però vists els resultats de les curses anteriors, una mica fluix.

No hay comentarios:

Publicar un comentario