viernes, 25 de octubre de 2013

10K "Ciutat de Reus" 20/10/2013

Aquest diumenge passat dia 20 d'octubre, vaig anar a córrer els 10K "Ciutat de Reus", que es feien simultàniament a la Mitja Marató de Reus. En total uns 800 corredors vam sortir disparats del Pavelló Olímpic pels carrers de Reus. Als primers quilòmetres jo anava molt bé, cap problema, però com el cansament i un petit dolor a la panxa (res important) em van fer baixar el ritme de manera que m'avançaven alguns corredors. Al km5 poratava un temps inferior a 19 minuts i això em deia que anava bé, pero el petit mal de panxa, em va passar factura als següents 5km, que els vaig completar amb 19:45. Finalment vaig arribar a meta amb 38min 23seg, que tot i ser la segona millor marca personal, vaig tenir la sensació de haver pogut fer més, i si aquest maleït malestar de panxa no m'hagués vingut, problablement hauria baixat de marca personal (actualment en 37:47) o, si més no, de 38 minuts, cosa que m'hauria satisfet. Tot i això, vaig estar content, un bon temps de totes formes. I per acabar-ho d'adobar, primer sub19! També vaig aprofitar per fer-me una foto amb el guanyador de la Mitja Marató, el Mohamed Benhmbarka, que va fer un temps més que espectacular, 1h 05min 14seg!

No hay comentarios:

Publicar un comentario