martes, 13 de agosto de 2013

Triatló WILD WOLF Tarragona 11/08/2013

El passat diumenge 11 d'agost de 2013 vaig anar a Tarragona a disputar el Triatló WILD WOLF , en distància olímpica i categoria de relleus amb el nedador Pablo Quereda i el ciclista Àlex Folch, dos bons amics i amants de l'esport, com jo. A les 10 ens vam trobar els 3 i vam anar a un bar a prendre alguna cosa i després a veure els triatletes que arribàven en categoria olímpic individual. A les 11:30 van donar el tret de sortida de la nostra categoria i el Pablo es va llançar a l'aigua i ràpidament es va col·locar en les primeres posicions, al cap de 23 minuts 03 segons sortia de l'aigua en tercera posició, i passava el relleu a l'Àlex que li esperàven 38km de bici repartits en 4 voltes de 9,5km pel llarg de la platja del Miracle i l'escullera del port. La primera volta va anar molt bé, en 15 minuts com ell esperava, però a la segona li va agafar mal de panxa i va rebaixar les revolucions i va tardar 17 minuts, a la tercera va pujar el temps i a la quarta va baixar bastant el rendiment arribant fet pols a la zona de boxes a causa del mal d'estòmac, amb 1 hora 11 minuts 02 segons, on jo ja l'esperava perquè em passes el xip i el dorsal. A les 13:05 vaig començar a córrer els 10km, que consistien en 4 voltes de 2,5km per la zona marítima. La primera volta era una mica més llarga que les altres perque venia de boxes i vaig tardar 11 minuts i mig. Als 21 minuts i mig arribava al km 5 molt acalorat per les altes temperatures del migdia i la xafogor. Onze minuts més vaig invertir en la tercera volta i finalment vaig arribar a meta, agafat de la mà amb el Pablo i l'Àlex, amb un temps de 43 minuts i 27 segons, una mica més del que esperava fer, però tinc l'excusa de la forta calor. Finalment, tot i quedar 11ens de 19 amb un temps total (contant transicions) de 2 hores 19 minuts i 40 segons, vam disfrutar d'un bon matí d'esport junts que era el que voliem! Va ser una molt bona experiència que no oblidarem fàcilment, i si podem repetirem aviat!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario