martes, 13 de agosto de 2013

KM Vertical Vall de Lord 03/08/2013

El diumenge 3 d'agost de 2013, vam anar amb el meu pare al Solsonès. Al matí vam visitar Solsona, una ciutat molt bonica amb el casc antic i la Catedral; vam dinar en un restaurant de Solsona i després de l'àpat vam anar cap a Sant Llorenç de Morunys on, ales 17:30, començava el KM Vertical Vall de Lord. Era la primera edició i es commemoràven els 30 anys de Bombers Voluntaris del poble. La cronoescalada tenia una distància de 4,5km i un desnivell de +600 metres. La sortida era un toc de sirena del camió de bombers, una manera força original. La cursa baixava una mica fins a una riera i llavors pujava per un caminet, que més tard es transformava en pista. Al km 2,5 hi havia un avituallament i allà començava la pujada seria, una pujada impossible de córrer on qui caminava més ràpid guanyava. Jo vaig estar casi tota la pujada al capdavant d'un grupet de 3 o 4 corredors, primer per unes pendents pel mig del bosc i després per una canal de roca on tots el corredors ens ajudàvem amb les mans. El tros final era una pujadeta més suau (comparada amb l'anterior!) que es podia fer mig caminant i mig corrent. Finalment vaig arribar a meta amb un temps de 39 minuts i 52 segons, un temps força satisfactòri que em deixava en la 20a posició de 69 corredors.

No hay comentarios:

Publicar un comentario