miércoles, 17 de enero de 2018

Marató per Relleus Vinyols i els Arcs 9/9/2017

Arrencava la temporada 2017-18 amb moltes ganes, i ho feia competint a la Marató per Relleus Vinyols i els Arcs, la tercera i última prova del circuit EKIDEN Tarragona.


Portava una setmana corrent, o ni això, i només trotar màxim 40', així que sortiria a veure que passava. Em tocava fer el 3r relleu, de 10'5km (7 voltes de 1.500m) i força trenca-cames... Vaig sortir sense presses, corrent sobre 4:05-4:10min/km, encara anava prou bé, però a mesura que passaven les voltes notava la falta d'entrenament.


Poc a poc, però, vaig anar agafant el ritme i vaig anar pujant-lo una miqueta, ja que s'acostava el final i volia rebaixar una mica el ritme mitjà.



Quan ja estava a l'última volta, vaig passar el km10 en un temps aproximat de 40'30''.


Després a l'última baixada vaig aprfitar per guanyar uns segons.




I finalment vaig passar el meu relleu, havent completat els 10`5km en 42'21'' a un ritme de 4:02min/km.

Molt content de les sensacions, anant de menys a més, així ho demostren els temps de cada volta (6'13'', 6'08'', 6'16'', 6'10'', 5'57'', 5'52'', 5'40'') i acabant molt ràpid, siguent el 14è de 39 en el meu relleu.

En quan a l'equip, vam quedar els 23ens de 39 equips i 8ens mixts de 14 equips, amb un temps de 3h10'37'', un molt bon temps!!

Personalment, no em puc queixar per haver sortit a rodar 4-5 dies i en un circuit exigent, és una bona manera de començar la nova temporada, on espero que sigui una gran temporada!!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario