viernes, 17 de junio de 2016

10km Ciutat de Reus 25/10/2015

Un any més, tocava anar a córrer els 10km Ciutat de Reus dels amics de tretzesports.
Vaig anar amb el Paco Beiro, també del CA Montblanc, i allà vam estar xerrant amb coneguts, vam anar a buscar el dorsal i vam fer temps per allà al Pavelló Olímpic, ens vam canviar i en una estona vam anar tirant cap a la sortida. Aquest any amb un recorregut més lineal que semblava que havia de permetre fer més bona marca, tot i que amb els falsos plans, seria dur.
Sortida sense passar-me, vaig a trobar el Carles Nadal que feia la mitja i em poso al seu costat per portar un ritme moderat al principi i tenir forces per poder apretar al final. Els 5 primers km van ser un anar i tornar fins al Mercadona, vam intentar portar un ritme bastant constant rondant els 3:45min/km, però els falsos plans el trencaven una mica. Vam passar el km5 en 18'46" ja una mica fatigats per la xafogor que feia, però vam intentar mantindre el ritme, almenys un km més que feia baixada suau. A continuació venien un parell de km més feixucs on vaig aguantar el tipus prou bé (km7: 3'54" i km8: 3'45"). M'en vaig anar del Carles i del grupet i vaig posar una marxa més per poder fer una bona marca. Tenia en ment baixar de 37'30" i amb el km de baixada que venia, podia retallar uns segons al crono. Km9 en 3'40" i molt cansat, ja només quedava l'últim km en pujada suau però que semblava un mur. Vaig apretar tan com vaig poder, vaig deixar algun corredor enrere i treient el fetge per la boca, vaig creuar la línia de meta amb 37'27" i en 12a posició general (1r sub19).
Bona valoració de la cursa, circuit amb poc desnivell però amb casi cap zona plana, força xafogor i molt bon temps. A seguir lluitant pel sub37!

No hay comentarios:

Publicar un comentario