jueves, 14 de abril de 2016

Duatló Vila Ducal de Montblanc (per relleus) 20-9-2015

Per segon any, participava al Duatló Vila Ducal de Montblanc
Aquest any ho feia en la modalitat de parelles amb el Jordi Sugrañes.
El duatló començava amb una cursa a peu de 4,5km cap a la zona de Sant Josep, amb unes bones pujades. Vaig començar fort a la pujada, anava dels primers.

Una mica més endevant em va anar passant algun corredor però seguia a molt bon ritme. Finalment vaig arribar de nou a la Plaça de Sant Francesc per donar el relleu amb 16'55'', havent corregut a 3:46min/km.
Un cop li vaig passar el relleu al Jordi, vaig tindre uns 40' per descansar i hidratar-me, però van passar molt ràpid. Va arribar que anava segon de la general i primer de parelles, així que ho teniem mig guanyat ja.
Però jo havia d'acabar de rematar-ho i vaig exprimir-me al màxim a l'últim tram de 1,65km que vaig completar amb 5'41'' a un ritme de 3:30min/km.

Després de celebrar la victòria, descansar i menjar una mica, vam anar a l'entrega de premis, on ens van donar un trofeu per cadascú.


No hay comentarios:

Publicar un comentario