jueves, 6 de noviembre de 2014

Rondé des Fleurs (21/8/2014)

El dijous dia 21 d'agost, aprofitant que estava a la Val d'Aran vam anar a la Rondé des Fleurs de Luchon (França), amb el Juan Navalón i el José Ramon Rodríguez. La cursa de 10km, constava de 3 voltes de 3,3km pel poble començant 100m abans de l'arc de meta, per on passavem al final de cada volta.

A les 19:30h es va donar el tret de sortida i els 150 corredors vam sortir de l'Alleé d'Etigny, el passeig principal de Luchon on es donava la sortida.

Vaig col·locar-se dels 20 primers només començar. Em va atrapar el Juan Navalón i vam anar junts una estona. Vam passar la primera volta amb 12min 43seg, anàvem a un ritme de 3:44min/km. Cap al km5, que vaig passar amb 18min 45seg (3:45min/km) em va agafar una mica de flato, vaig baixar una mica el ritme i el Juan s'em va escapar. El tenia a prop, però no aconseguia retallar-li gaire. Vaig passar per la meta al final de la segona volta amb 25min 25seg, a un ritme de 3:47min/km. Ja només quedava una volta, 3,3km que vaig matenir el ritme constant.

Finalment vaig acabar 13è amb un temps de 37min 50seg, a un ritme de 3:47min/km. Molt bones sensacions després d'unes setmanes sense competir!
En acabar, vam menjar una mica i ens vam anar a canviar. En tornar a la zona de meta vam mirar les classificacions i el Jose Ramon i jo haviem quedat primers de les nostres categories.




No hay comentarios:

Publicar un comentario