martes, 2 de septiembre de 2014

Cursa de Muntanya de Capafonts 13/7/2014

El dia 13 de juliol de 2014, vaig anar a córrer la Cursa de Muntanya de Capafonts. Jo vaig córrer la curta, de 10km, feia massa calor per fer-ne 21...!
A les 9:30, amb mitja hora de retard, vam sortir i ja em vaig col·locar a un grup capdavanter. Pocs metres més endevant, es depenjava el Jordi Pijuan del AE Blancafort, i cada cop se n'anava més fins que el vam perdre de vista.
Al grup on era jo, erem 4 corredors, i per un moment vaig pensar que anava a un ritme massa alt. Anavem intercambiant-nos posicions i a ratos algú s'escapava una mica i el tornavem a atrapar. Fins que al km7 vaig decidir atacar en una pujada, atrapar el 2n i pendre-li la segona posició, i així va ser. Vaig arribar al capdamunt de la pujada on hi havia avituallament però no vaig agafar res. Vaig encarar la baixada tècnica i m'en vaig sortir prou bé, ja que les baixades tècniques no són el meu fort. En arribar al final de la baixada em vaig trobar al Jordi Pijuan que s'havia perdut i entre els dos, vam trobar el camí en un moment. Vam seguir junts fins a l'entrada del poble i en una pujada molt dreta just abans de la meta, vaig avançar-lo en un canvi de ritme i vaig acabar primer general amb 47min 35seg.
Després d'un bon bany a la piscina d'aigua molt freda que em va deixar nou, vaig anar a recollir el premi.




Molt content per aconseguir un altre primer lloc general, tot i que el mereixia el Jordi. Però són coses que passen al món de les curses, avui m'ha afavorit, un altre dia em perjudicarà.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario