sábado, 20 de septiembre de 2014

Era Nocturna de Vielha 2/8/2014

Començaven les vacances a la Val d'Aran i no podia ser de cap altra manera que amb la Nocturna de Vileha, una cursa de 10km (dues voltes de 5km) molt dura, en puja-i-baixa constant pels carrers de Vielha.
Només arribar amb trobo amb el Xavi Gutierrez i escalfem junts. No és un circuit gens ràpid i em poso com a objectiu baixar de 40min, però amb el pressentiment de que puc fer algo més ja que la setmana passada havia fet els 15km de l'Espluga a un ritme genial. Quan ja es començava a fer fosc, donen el tret de sortida i em poso cap a les primeres posicions.
Agafo un bon ritme i em poso just davant del Xavi. Li vaig agafant distància i quan puc contar els corredors que tinc davant veig que vaig 5è de la cursa de 10km. Cap al final de la primera volta, avanço el primer de la cursa de 5km i al cap d'uns minuts, passo pel km5 amb uns 19min i començo la segona volta força cansat.
Veig que se m'apropa el 6è fins que després d'una pujada, m'avança. El tinc aprop però cada cop em treu més distància, hauré de conservar el 6è lloc. Cap al final, li retallo una mica, però acabo arribant a meta 6è amb 38min 35seg a només 10seg del 5è. Molt bona cursa i molt bon temps, tenint en compte les constants pujades i baixades, que no eren gaire suaus... es pot apreciar al track de la cursa.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario