viernes, 19 de septiembre de 2014

Cursa de l'Espluga 26/7/2014

Com cada any, a l'últim cap de setmana de juliol toca la Cursa de l'Espluga!
Venia amb l'objectiu de baixar de 1h05min, ja que l'any passat vaig fer 1h09. No feia tanta calor com l'any passat i ho vaig veure factible. Després de xerrar una mica amb alguns companys i escalfar una mica, em vaig col·locar a la primera linia de sortida.
Vaig sortir força ràpid però dossificant-me. Després del tomb de 2,2km per dins de l'Espluga passo per l'arc de meta en direcció a Poblet amb un temps de 7min 35seg a un ritme de 3:26min/km, una mica massa fort. Afluixo una mica a la pujada fins a Poblet. Entrem a fer un tomb pel pati del monestir, sortim i enfilem la carretera en direcció a Prades on vaig amb un home que em diu que vol baixar de l'hora i el deixo que vagi fent.
Afluixo el ritme, anava massa ràpid, i segueixo fent camí. Em prenc un gel al km6 i segueixo corrent fins al gir del km8,7 que passo amb 36min 36seg, a un ritme de 4:12min/km. Llavors, veig que encara vaig bé de forces i decideixo apretar a la baixada. Començo a accelerar el ritme de manera progressiva i els quilòmetres surten tots per sota de 4min/km i en alguns casos per sota de 3:20min/km
Avanço els corredors que m'havien passat a la pujada. Segueixo amb energia, no m'ho crec! Arribo a meta fent la recta final donant totes les forces que em queden fins que creuo la meta 27è classificat de 501 corredors amb un temps de 58min 36seg, a un ritme de 3:54min/km i fent els 6,3km de baixada en 22min (3:30min/km). Les sensacions han sigut boníssimes, he acabat molt per sota de l'objectiu marcat! Diuen que si a l'Espluga baixes de l'hora, ets sub1h24 en mitja... ho comprovarem a la tardor!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA DE L'ESPLUGA

No hay comentarios:

Publicar un comentario