martes, 30 de enero de 2018

Cursa del Torró d'Agramunt 8/10/2017

Havia sentit a parlar molt bé d'aquesta cursa, i com que ja tornava a agafar la forma i no teniem res a fer aquell diumenge, ens vam inscriure el meu pare i jo.


Vam escalfar una mica amb el meu pare pel Parc del Sió, feia fresca i vam trotar una bona estona per entrar en calor. Quan es va fer l'hora vam anar tirant cap a la sortida, on ens vam col·locar davant d'una rotonda i al tret de sortida ens vam posar per enmig del passeig.


Vam començar a pujar pel mig del poble, tot pujada, fins que vam arribar a la part alta on hi havia el km1 (3'42''). Allà vam començar a col·locar-nos segons les nostres posicions, jo anava en un grupet de 3 i anavem a bon ritme. Des del km1 que era tot terra i bastant planer tot i que una mica ondulat en alguns trams, i tenia la sensació d'anar a bon ritme sense anar excessivament cansat, molt bones sensacions. Vam passar el km5 en 19'16'' i vaig començar a apretar, vaig deixar enrere un noi amb que anava i vaig seguir amb l'altre. Ens vam posar a molt bon ritme, per sota de 3'50"/km . Cap al km8 el vaig deixar enrere, i ja veia com li anava retallant al de davant meu, però estava massa lluny. El km9 va ser en pujada i va sortir una mica més lent, però a l'últim quilòmetre vaig pujar molt el ritme, veia possible baixar de 38', i a l'últim 500 pel parc ja anava a tope, el Garmin em va pitar el km10 en 37'58'' però la meta era uns metres més enllà (el Garmin sol donar uns pocs metres de menys). Vaig acabar d'esprintar i vaig entrar a meta amb 38'16" i una molt bona 6a posició general.


Estava molt content del resultat, anava notant la millora, i a més a més vaig veure que havia quedat el 2nde categoria. Fent temps, vam anar a veure la Fira del Torró.


I quan va ser l'hora de l'entrega de premis, vaig anar a recollir el trofeu i el meu pare també, ja que havia quedat 1r veterà C de la cursa de 5km amb un bon temps de 26'33''.



La setmana que ve a la Cursa de Sant Miquel de Lleida en distància de 10km, tenia pensat descansar pensant en la Mitja de Mollerussa, però em va tocar la inscripció pel Facebook i no podia dir que no!!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario