viernes, 12 de enero de 2018

Cursa de l'Espluga 29/7/2017

Per tancar la temporada, com sempre, a la Cursa de l'Espluga. 15km duríssims, que amb la forta calor i xafogor, sumats al desnivell i al tipus de circuit, la fan una de les més dures.


Arribava bastant passat de voltes, havent salvat la temporada després de la lesió, però amb molta sensació de cansament, i es que la calor m'afecta molt, i el juliol havia estat insuportable.


Comença la cursa, i com sempre, el primer quilòmetre en baixada serveix per anar agafant la posició. Vaig veure el Carles Nadal i el Bernat Vaqué i em vaig posar amb ells, a provar sort, tot i que sabia que tenia les de perdre...


Vaig aguantar prou bé la volta per dins del poble, però un cop passat el km3 se'm van escapar i ja no els vaig veure més.

 La pujada cap a Poblet em va matar, estava aguantant el tipus de moment, però no portàvem ni 5km, jo intentava ser positiu. Tenia de referència els temps que vaig fer al 2014 quan vaig fer 58'36'', una gran marca, però poc a poc anava allunyant-m'hi.

 Vaig arribar a Poblet i l'ambient d'allà em va donar forces.


 Al sortir de Poblet passava el km5 en 19'54'', ara faltaven quasi 4km de pujada continuada i monòtona, però la vaig afrontar positiu i vaig arribar al capdamunt, al gir del km8'7, amb un temps prou raonable de 36'50'', encara tenia possibilitats de baixar de l'hora si feia una bona baixada.


Però havia arribat massa tocat al gir, i la baixada, tot i incrementar el ritme, no era el desitjat. Vaig passar el km10 amb 41'45'' i poques forces. En arribar a Poblet un altre cop, els ànims de la gent donaven ànims per afrontar els últims 2'5km amb forces. Estava rebentat.

 Feia estona que sabia que no baixaria de l'hora, i ara m'havia de preocupar de baixar d'1h01'. Un cop a la recta final, que tot i ser en lleugera baixada es fa eterna, vaig acabar d'escurar l'últim cartutxo guanyant alguns segons i alguna posició.



Fins a la meta, que vaig creuar amb un temps de 1h00'43'' i en 25a posició general.



Molt fatigat, resultat no tan bo com esperava, esperava almenys igualar la marca del 2014, però vist com estava, ja puc donar gràcies del resultat fet.

 Un cop descansat, vaig estar esperant al meu pare a que arribés i vaig entrar amb ell a meta, sempre és especial!!



Una altra nota positiva va ser la segona posició de categoria, darrere el Carles, que va fer una fantàstica cursa!


No hay comentarios:

Publicar un comentario