viernes, 25 de octubre de 2013

Marató de Relleus Sícoris 12/10/2013

El dissabte 12 d'Octubre vaig anar a Lleida a córrer la Marató per Relleus al Sícoris. El recorregut consatava de 140 voltes a una pista d'atletisme de 300 metres repartides en 4 relleus. El meu equip era l'Aran Nòrdic Esquí Club. El primer relleu vaig ser jo, que vaig completar els 10,7km en 43:03, era molt pesat fer voltes només cap a un costat i se'm carregava més una cama que l'altra. El segon relleu va ser el Joan Marc Albert, un noi molt jove, que va fer els 10,5km del seu relleu en 44:27. En acabar el relleu anàvem 2ns de 9 equips. El tercer relleu va ser el Xavi Gutierrez, que va fer els 10,5km en 39:52, va fer un boníssim relleu però seguiem 2ns. L'últim relleu el va fer el José Ramon Rodríguez, un xaval de 19 anys que va fer els seus 10,5km en 36:55 i va poder retallar les casi 2 voltes que ens portàven de ventatge els primers en unes últimes 5 voltes d'infart. Finalment 2h 44min 19seg que ens van fer guanyar la Marató de Relleus del Sícoris, prenent el primer lloc al equip amfitrió.

No hay comentarios:

Publicar un comentario