martes, 8 de octubre de 2013

1a Cursa de Sant Miquel 29/9/2013

El diumenge 29 de setembre, vaig anar a Lleida a córrer la primer edició d'aquesta cursa que semblava força interessant. 10,1km pels barris de La Bordeta i Els Magraners amb pujades i baixades que feia més entretinguda, però a la vegada més dura, la cursa. Només sortir ja em vaig col·locar entre els 10 primers durant una bona estona. La cursa anava transcorrent i anava a bon ritme (3:50 min/km). La calor em perjudicava bastant i em va agafar una mica de flato al km 8, però vaig aprofitar la baixada fins al km 9 per recuperar el temps perdut, i a la recta final vaig tenir forces per avançar a un altre corredor i arribar en 13a posició a la meta, després de 38:38. Bones sensacions i bon temps, tenint en compte el desnivell de la cursa (150 metres).

No hay comentarios:

Publicar un comentario