martes, 8 de octubre de 2013

2a Cursa Ornitrològica del Gaig Blau 22/9/2013

El diumenge 22 de Setembre vaig anar amb el meu pare a Castelldans (Garrigues) per fer la cursa del Gaig Blau. Al haver-hi pocs participants (35 corredors), tenia opcions de fer podi de la general. Als primers quilòmetres vam fer un grupet capdavanter 4 corredors, però dos es van escapar i vam quedar jo i un altre noi que corria casi xafant-me els talons. Al km 7 em va avançar, i jo el vaig intentar seguir, però la calor em va xafar massa i no vaig poder seguir-lo. Al km 9 m'hi vaig atansar una mica i li vaig retallar alguns segons. Vaig apretar tan com vaig poder però em va acabar traient 44 segons. Finalment arribo a la meta amb 38:52, i força satisfet, ja que aquest circuit no era per baixar marca. Per la seva banda, el meu pare, va fer la cursa curta de 5km en que no tenia gaires rivals. Va pujar al podi en 3r lloc general.

No hay comentarios:

Publicar un comentario