jueves, 24 de enero de 2019

Milla Urbana Vinyols i Els Arcs 17/6/2018

L'entrenador em va animar a córrer aquesta milla, aprofitant que estava ràpid.


Era de tarda, i en arribar em vaig trobar amb l'entrenador i companys, vaig passar la tarda per allà ja que els seniors corriem al final.


Quan es va acostar la hora, vaig anar a escalfar una mica, i un cop llest, vaig anar cap a la línia de sortida on hi havia algunes cares conegudes, bons atletes: el Josep Ramon del Xafatolls, molt bo en milles, el Marc Aranda també del Xafatolls i molt bo en distàncies curtes, i l'Alejandro Mantas, que l'entrena el mateix entrenador que a mi, que havia sigut molt bon atleta a nivell estatal en els 800m. La cosa estaria renyida.



Doncs es va donar la sortida i vam sortir disparats, molt ràpids. La cursa era a 3 voltes de 500 i pico metres, amb 3 girs tancats per volta, i pujades i baixades.


Em vaig posar al grupet capdavanter junt amb els que he mencionat, i la cursa succeïa molt ràpida i constant, tots junts sense avançaments significatius.

Però poc a poc anàvem incrementant el ritme. Al pas per la primera volta, encara anàvem junts, i la segona, la tònica va ser la mateixa, anar pujant el ritme i tots junts. Vaig passar el km1 (del Garmin) en 3'15''.



Però cap a la meitat de la tercera volta, vaig fer un canvi de ritme i els vaig deixar enrere, l'Alejandro ja havia petat.




L'únic que em va seguir va ser el Marc Aranda, però no va poder atrapar-me i vaig acabar entrant a meta en 1a posició absoluta amb un temps de 5'01'' a un ritme de 3:07min/km, i havent corregut els últims 600m (segons el Garmin) a 2'55/km, una bona apretada.


En acabar, vaig estar xerrant una mica amb els companys i l'entrenador, que em va donar l'enhorabona.


I vaig anar a trotar una mica per descarregar cames, i tot seguit a l'entrega de premis on em van donar una medalla i un diploma.


Finalment, vaig tornar cap a Montblanc molt content per haver guanyat la cursa i haver corregut bé i sabent gestionar molt bé una cursa tan curta a les que no estic acostumat! La setmana que vé, canvi de xip i Pujada a l'Ermita de Sant Joan, de muntanya!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario