lunes, 21 de enero de 2019

Cursa de les Cassoles de Tros de Juneda 2/6/2018

Per tercer any corria aquesta cursa, una cursa bonica i molt ben organitzada.


Tenia la idea de reservar una mica per l'endemà, que estava inscrit a la Cursa de la Guineu. Així que vaig escalfar 2km, i a les 19h van donar la sortida.
Feia molta calor i ja estava rajant abans de començar, però em vaig posar mans a la obra.

Vam sortir ràpids, barrejats amb els de 5km, i primer quilòmetre per dins del poble en 3'30'' i el segon, en direcció al canal, en 3'33''. Ritme massa fort, però que per sort va anar disminuint.
Vam arribar al km3 on hi havia el primer avituallament i allà els de 5km es van desviar, i vam quedar 5 corredors: un que no coneixia, el Bergua, el Sergi Nunes i un noi del Xafatolls. Anavem a un bon ritme, sobre 3'45''.
Fins que va arribar la pujada del km4, allà vaig apretar una mica i els vaig deixar enrere. Anava 1r en solitàri, no sé si va ser un bon moment per fer el canvi, però em sentia fort a la pujadam així que ho vaig fer.
Vaig passar el km5 en 18'30'' (ritme 3'45'') i pocs metres després vaig creuar el canal per un pontet molt estret per tornar cap a Juneda per l'altra banda.






En creuar el pont vaig veure que el corredor que no coneixia també s'havia escapat del grup i venia a caçar-me, anava a bon ritme però tot i així em retallava.
Vaig fer la baixada del km6 bastant fort per veure si li podia treure uns segons jo però no, l'home anava fort també. Així que cap al km7 (que vaig passar en 25'44'') em va atrapar i vam compartir una estona junts, fins que em va passar.
Jo anava bastant al límit, i feia el que podia, fins que vaig veure que ja no l'atraparia, així que em vaig limitar a portar un bon ritme per baixar de 37' i ho vaig aconseguir, entrant a meta amb un bon temps de 36'49'' i en 2a posició general.


En acabar, vaig anar directe a fer-me un massatge i quan ja estava, cap a l'entrega de premis, on em van donar una medalla, una ampolla d'oli i una de vi.


Finalment, bona valoració de la cursa, aconseguint un altre bon resultat, un sub37 en un circuit de terra amb alguns desnivells.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario