jueves, 23 de agosto de 2018

Cros de Sant Sebastià de la Canonja 28/1/2018

Una mica d'imprevist, em vaig inscriure al Cros de Sant Sebastià de la Canonja, una cursa que no sabia ni que existia, molt popular però amb alguns atletes bons.


Després de que corressin les varies categories inferiors, va tocar la cursa absoluta, la que corria jo.

En haver escalfat una mica pel parc on es feia la cursa, i havent vist que hi havia algunes pujadetes i alguns girs tancats, tot amb herba que calia vigilar de torçar-se el turmell, vaig anar a la sortida fins que va sonar el tret inicial.


Sortida força ràpida, amb un noi del CA Tarragona que ja es va posar a davant, i seguidament, el Sergi Hidalgo del Trail Tarraco, jo anava amb un segon grupet a darrere, que poc a poc es va anar estirant i ens vam quedar 3: un noi més jove que jo del bikila, un veterà del Vila-seca i jo.


Vam fer una primera volta més curta, d'un quilòmetre, que va sortir a 3'30'' aproximadament i després vam encarar la segona volta, més llarga. Encara no volia fer un canvi de ritme per veure com era la volta, ja que n'haviem de fer una altra de llarga.



La volta llarga era de 1600m aprox, així doncs, quan vam haver passat per la meta començant l'última volta, als 2700m aprox, em vaig posar a tirar del grup i seguidament vaig fer el canvi de ritme i no em van seguir.



Anava molt bé, estava força cansat però anava relativament còmode, així que quan vaig veure que no m'atraparien, vaig seguir corrent ràpid per acabar amb el mínim temps possible.
I així va ser, vaig entrar a meta 3r en solitari, completant els 4350m aprox en 15'14'', a un ritme de 3'30'', tot i que possiblement fossin alguns metres menys, ja que tans girs i tombs, el GPS sovint falla una mica.


Un cop havent refredat, vaig anar a l'entrega de trofeus, on vaig pujar al 3r calaix al costat dels vencedors, que m'havien tret més de mig minut!


No hay comentarios:

Publicar un comentario