viernes, 15 de abril de 2016

5km Mollerussa 18/10/2015

Feia temps que no corria cap cursa de 5km i em vaig engrescar als 5km de Mollerussa ja que mitja marató seria massa!
No sabia com aniria ja que tinc poques referències en 5km, però sabia que entre 17:30 i 18:00 ho podia fer. Vam anar una colla de Montblanc i vam estar fent temps per allà, recollint el dorsal, escalfant una mica i xerrant fins que es va donar la sortida, erem una gentada entre les dues curses.
 La cursa va començar molt ràpida, passant el primer km en 3:21, a partir d'allà vaig anar reduint però sense perdre el bon ritme. Vaig passar el km2 en 6:49 i aquest era un bon temps. Devia anar dels 10 primers de la cursa de 5km, ja que també n'hi havia de la mitja marató.
Cap al km2,5 em vaig ajuntar a un grupet que anavem a molt bon ritme. Tot i això, el ritme de la meva cursa cada cop era més lent. Pas pel km3 en 10:23 i molta fatiga, estava pagant els 2 primers km ràpids. El grupet se m'en va anar una mica, però en veure el km4 (que vaig passar en 14:03) vaig apretar una mica ja que era l'últim km i ho havia de donar tot.
I així va ser, el rellotge em va pitar al km5 amb 17:31 i vaig acabar de recorrer els 110m que faltaven fins a meta on vaig entrar amb 17:54 i molt cansat.
En acabar, vaig esperar el meu pare i em vaig anar a fer un massatge i posteriorment vaig posar les cames en gel.


En acabar, que em va deixar nou, vam anar a veure els de la mitja: primers, amics... Va ser un bon matí.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI 

No hay comentarios:

Publicar un comentario