viernes, 15 de abril de 2016

10km Reale Tarragona 11/10/2015

Era el primer cop que feien aquesta cursa a Tarragona i vaig pensar que seria una bona idea participar-hi ja que anava per llocs diferents als que es va en cursa a Tarragona.
Amb sortida al costat del Eroski, la cursa anava per la rambla, Via Augusta i platges. Vam anar-hi el meu pare i jo. Despreés d'escalfar i agafar el dorsal, vam col·locar-nos a la zona de sortida, feia molta calor i xafogor, que sumat a les pujades del circuit, faria que fos una cursa molt dura.
Després d'uns minuts a la zona de sortida, van donar el tret d'inici de cursa i em vaig col·locar cap a davant per evitar caigudes.
La sortida va ser rapideta, ja que era en lleugera baixada, 3:38 el primer km, llavors un gir i la pujada de la Rambla trencàven el ritme i feien que passessim el segon km en 4:01. Un cop al Balcó del Mediterrani, giràvem i després de baixar uns metres de Rambla, ens posavem per un carreró cap a l'Amfiteatre i baixavem per la Via Augusta, una baixada que s'agraïa molt després de la forta pujada fins aquí. A mitja Via Augusta hi havia el km3 que passava amb 11:36, havent fet aquest últim km just per sota de 4, 3:56. La baixada em va donar un respir i em va permetre fer el km4 més ràpid, 3:45. Una mica més endevant, ens desviavem un anavem a la Platja de l'Arrabassada on tocava encarar el Fortí. Amb la calor que feia jo anava molt cansat i tocat, així que el Fortí va ser mortal per mi. Vaig passar el km5 en 19:09. La baixada fins a la Platja del Miracle em va tornar a donar aire i vaig guanyar uns segons, feia estona que m'acompanyava en bici l'Àlex Folch, que em va donar ànims en tot moment. Finalment, vaig encarar la llarga recta de meta amb molt poques forces però vaig donar-ho tot per rascar uns segons.
Entro a meta amb 36:49 (el circuit era de 9.5000m), havent corregut a un ritme de 3:51min/km, tampoc està tan malament vistes les condicions climàtiques i el dur circuit, però tocarà entrenar més!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario