viernes, 28 de noviembre de 2014

10km Riudoms (14/9/2014)

El dia abans de començar el curs, vaig anar a Riudoms a córrer els 10km de la Cursa de l'Avellana, com l'any passat.
Després d'escalfar una estona i saludar als amics i companys de curses, em vaig col·locar a la primera fila i a les 9:30h en punt vam sortir tots disparats.
Em vaig posicionar força bé i anava a un ritme que podia seguir sense problemes. Com sempre, el primer km el més ràpid (3:25) i a partir d'alla vam moderar tots el ritme. No era una cursa molt plana, però era rapideta. Després del tram per carrers amples i ràpid ens van fer posar cap al casc antic i amb un km trenca-cames, vaig passar per l'arc de meta al final de la primera volta de 5km amb 18min 39seg (3:44min/km). A la segona volta, vaig baixar una mica el ritme, lògicament, però tot i així vaig anar molt bé i vaig avançar un corredor, vaig passar de la 10a posició a la 9a. Com a la primera volta, el tram del casc antic va ser el més lent i fins i tot vaig fer un km a més de 4min/km. Finalment vaig creuar la meta 9è de la general amb 37min 45seg (3:47min/km) completant la segona volta en 18min 54seg (3:49min/km).
Bona valoració de la cursa feta, molt bon temps tot i que faltaven uns metres per els 10.000.

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario