lunes, 31 de marzo de 2014

Cursa del Calçot de Valls 30/3/2014

Avui tocava la Cursa del Calçot, una cursa de 10,5km amb un recorregut força exigent Valls-Alió-Valls.
Després d'escalfar una mica, a les 10 en punt es va donar el tret de sortida i els corredors dels 10,5 i de la mitja vam sortir del Fornàs per agafar una carretera en direcció a Alió.
Tot i la pujada als primers 5km de cursa vaig passar tots els quilòmetres amb 4 minuts o menys fins al km 5, a Alió, on giràvem i portava 19min 54seg. Aquí va començar la baixada, anava 13è classificat. Al km 7,5 em va atrapar un noi que em va fer pujar el ritme i ens vam disputar la posició fins al final. Vaig passar el km10 en 39min 48seg i vaig encarar la recta final en baixada. Com que a vegades, es dóna un premi al 13è classificat, no vaig voler avançar al 12è (que ho hauria pogut fer) però no el vaig avançar i vaig entrar just darrere seu amb un temps de 41min 30seg a 3:58min/km, rebaixant en més de 3 minuts la marca de l'any passat en aquesta cursa.
Finalment resulta que no es donava premi al 13è classificat, mal regust per no haver avançat el 12è, però molt satisfet pel rendiment a la cursa, la setmana que vé a la Mitja de Blancafort, una cursa que ja em vaig quedar amb les ganes de fer l'any passat, però d'aquest any no passa! A rebaixar marca!!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario