martes, 4 de febrero de 2014

Trofeu Diputació de Cros 2/2/2014

Per fi arriba el dia de la final Provincial de cros que tan esperava. A les 9 arribo al Col·legi Turó de Constantí on em canvio, i escalfo una mica esperant l'hora de la sortida. A les 9:45 comença la cursa, amb un total de 71 atletes (39 cadets 98/99, i 32 juvenils 96/97) i amb força nivell
La sortida és molt ràpida, de fet, la cursa en sí va ser molt ràpida ja que només eren 2910m. En sortir de fer el tomb al camp de futbol anava mes o menys en posició 10.
Vaig anar remontant posicions fins a acabar la primera volta (de dues) en 6è lloc general (cadet-juvenil)
A la segona volta vaig apretar i vaig avançar un cadet, estava 3r juvenil, vam completar el perímtre de l'escola i en entrar cap a dins per arribar a meta, vaig fer un sprint i vaig passar a 2 corredors i em vaig col·locar 3r general i 2n juvenil. A 100 metres de la meta ens vam disputar el 2n lloc al sprint amb un noi de l'Ebre que vaig acabar guanyant per 1 segon.
Al final 9min 17seg per completar els 2910 metres de recorregut i 2n classificat juvenil, a 20 segons del primer, un noi que fa atletisme en pista.
Aquest any no hi ha campionat de Campionat de Catalunya de cros, es a dir que, fins l'any que vé. Ara continuaré concentrant-me en les curses habituals de 10km, de muntanya, alguna mitja... bé com sempre!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario