martes, 5 de julio de 2016

Pujada a la Seu Vella 13/12/2015

Per aquestes dates hi ha moltes curses, aquell cap de setmana en tenia 4 per triar però vaig escollir repetir la Pujada a la Seu Vella, una mítica i sempre espectacular, que sense tindre un circuit molt ràpid, és molt xula de fer i amb molt d'ambient, la recomano.

En arribar feia molt de fred i em vaig trobar al Xavi Gutierrez que em va dir que no correria pel refredat. Tot i això vam estar xerrant una bona estona abans d'escalfar, ja que amb tan de fred era fàcil trencar-se. Després del rutinari trot i mobilitat articular, em vaig "despullar" i vaig anar cap a la zona de sortida amb calça curta, quin fred feia!!

Sortida molt ràpida en baixada, que em va permetre fer casi sense voler els dos primers quilòmetres en 3'29" i 3'31" respectivament. Després d'aquesta baixada forta, em vaig posar en un bon grupet i anavem tirant en direcció a la Mitjana. Quan hi vam entrar, al canviar de l'asfalt a la terra, el ritme va baixar però tot i així anàvem fent a bon ritme. Vam passar un parell de ponts i en aquella zona hi havia el km5 (18'35").
En acabar el tram de terra, molt boni per cert, vam agafar un carrer planer del barri de Pardinyes fins que al km8 ens vam desviar per creuar el pont del riu i a continuació baixar a la llera.


Un cop al riu, vaig apretar una mica el ritme tot i ser terra, per atrapar un grupet que tenia davant, i així ho vaig fer. Després de sortir del riu i creuar un pont un altre cop, vam enfilar el carrer Cavallers, la part més dura de la cursa però que en el fons no s'hi fa tant ja que hi ha molta gent animant i dóna forces. En aquesta part del circuit fan una cliassificació especial del segment i dóna una motivació extra per apretar en aquest tram, jo el vaig completar amb 3'41" siguent el 14è més ràpid.


Al capdamunt de la pujada ja és la meta de la cursa, un mal lloc per fer sprint final. Després ja només quedava fer la curta recta de meta i creuar l'arc.

Finalment 10,1km en 38'40" (3:51min/km) i 21a posició general, i com cada any arribant fos a meta. Molt bona cursa, cada cop millor, la pròxima més i millor!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario