martes, 2 de junio de 2015

ReisRace Igualada 6/1/2015

Com cada any, el dia de Reis, toca anar a Igualada a córrer la ReisRace, una cursa de 10km a doble volta pel centre de la ciutat.
En arribar a Igualada feia fred però després d'escalfar una mica ja vaig entrar en calor. Una estona després vaig anar cap a la zona de sortida i em vaig col·locar cap al davant per fer una bona sortida. La cursa va començar força ràpida ja que era baixada. Un seguit de tombs i més tombs per carrerons feien perdre el ritme, però el circuit era força xulo. Els km de la cursa i els del Garmin no em quadraven i m'estava sortint que a la cursa li faltarien força metres pels 10km. Passem per edificis emblemàtic força xulos.


Passo pel pas intermig i sens dubte la cursa és més curta (4,83km la primera volta) amb 18min 31seg, impossible aquest temps en el km5 ja que el circuit és força dur per les pujades i baixades. Al cap d'una estona em trobo amb el Josep Borges, un corredor amb qui em vaig trobar a la Cursa del Sant Crist i a la Volta a l'Estany d'Ivars, que en 10km és molt millor que jo, m'explica que s'havia perdut junt amb uns altres i havia fet uns 400m de més. Aleshores estavem frec a frec els dos fins arribar al km9 i començem una lluita per la 19a posició amb ell i un altre noi en un sprint que cada cop va augmentant la velocitat, que finalment guanyo jo per poc. Entro a meta amb 37min 12seg, un temps irreal ja que la cursa media 9,66km (segons el Garmin), molt lluny del desfase habitual de les curses de màxim 100m. En acabar, comento la cursa amb alguns corredors i vaig ràpid a mirar la classificació. 2n de categoria juvenil, ja és el tercer any que es fa la cursa i els 3 anys he quedat 2n juvenil!
També va córrer el meu pare que va fer la cursa de 5km amb un temps de 28min 45seg
Finalment bona valoració de la cursa tot i ser just després de Nadal. Ara toca menjar el tortell de Reis!

No hay comentarios:

Publicar un comentario