sábado, 21 de marzo de 2015

Pujada a la Seu Vella de Lleida 14/12/2014

Arribava el diumenge i tocava anar a fer una cursa molt coneguda però que mai havia corregut: la Pujada a la Seu Vella de Lleida
La plaça de la Seu Vella estava plena de corredors i em vaig trobar amb el Xavi Gutiérrez de l'Aran Nòrdic i el Ahmed Hfairi dels Fondistes Cervera entre d'altres corredors coneguts. Feia força fred i vaig escalfar una estoneta abans de posar-me a la línia de sortida.
La sortida es va anar omplint i quan vam ser-hi tots es va donar la sortida.
El principi de la cursa era en baixada i vaig fer uns 3 primers km en un ritme espectacular, vaig passa el km3 en 10'20'' (3:27min/km). Anava junt amb el Xavi Gutiérrez i la Rosamari Carulla entre d'altres. Vam entrar en una zona de camins de terra i ponts per creuar el Segre que va fer perdre una mica el ritme. Allà em vaig trobar amb el Ahmed Hfairi que havia sortit una mica massa ràpid i llavors ho pagava. Vam passar pel km5 en 18'14''.Vam fer uns km junts i cap al km8 el vaig deixar enrere. Llavors vaig pujar el ritme per fer un bon temps fins que em vaig plantar al principi del Carrer Cavallers, on hi ha la veritable pujada, quina pujada més dura! Com que feien cronometratge del tram de la pujada, vaig voler fer aquest tram a la màxima intensitat. A mitja pujada vaig avançar un grupet de corredors i cap al tram final vaig atrapar el grupet del Xavi, la Rosamari i companyia i els vaig passar.



Després de la super-pujada al 100%, ja només quedava fer l'esprint final per guanyar alguna posició i algun segon, i així va ser.
Finalment 25è classificat de 777 corredors amb un temps de 38'51'' (3:52min/km) i a la pujada cronometrada, 12è classificat amb 3'40''!! Finalment, bona valoració de la cursa i a per més!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario