viernes, 27 de junio de 2014

Cursa dels Templers 15/6/2014

El diumenge de 15 de juny vam anar a córrer la Cursa dels Templers a Lleida de 10km.
Després de recollir el dorsal i escalfar una mica ens col·loquem a la línia de sortida davant del Castell de Gardeny fins que donen el tret de sortida i sortim els quasi 1000 corredors cap avall per afrontar els 10km. Passo el primer km de baixada en 3'17'' i el segon km en 3'29'' on s'acaba la baixada i ja estic en un grupet que portem un bon ritme
Al km3 passavem paral·lels al riu una estona i allà vam anar junts amb el Xavi Guiterrez del Aran Nòrdic, anavem alternant-nos tota la cursa. Vam passar el km5 en 18'10''. Vam continuar amb el grupet a un ritme fort fins que al km9,5, on hi havia una pujada curta però molt forta vaig decidir apretar per despenjar-me del grupet i ho vaig aconseguir, vaig arribar a la meta al sprint i vaig poder retallar 4 o 5 segons al grup!
Finalment 38min 22seg, molt bon temps donades les circumstàncies de que el perfil de la cursa era exigent amb el continu "fals plà" en pujada des de la meitat de la cursa. Quan vaig veure que havia quedat 3r de la categoria em vaig alegrar molt ja que el premi no era només un trofeu, sinó que també una caixa amb tot de productes artesans de les Terres de Lleida
Perfecte matí a Lleida: Bon temps, bon ambient i bon premi, no es pot demanar més!!

RECORREGUT I PERFIL DE LA CURSA D'AVUI

No hay comentarios:

Publicar un comentario