miércoles, 29 de enero de 2014

Cros Escolar Sarral 26/1/2014

El diumenge passat vaig anar a Sarral (Conca de Barberà) per córrer l'últim cros abans de la final del Trofeu Diputació a Constantí el diumenge 2 de febrer.
Feia una mica de fred però amb el calentament ho vaig solucionar. A les 10 vam començar a córrer els 5 corredors (3 cadets i 2 juvenils)
Eren 3300 metres amb força desnivells però ja des del principi vaig anar agafant distància als altres 4 corredors.
Pujada darrere del ciclista guia

 Final de la segona volta
A la tercera volta vaig retallar encara ua mica més al segon i finalment vaig entrar a meta en solitàri en primera posició.
META
En acabar, ens va donar menjar als 5 corredors i vam estar xerrant una bona estona fins a l'entrega de premis on vaig pujar al podi acompanyat del Sergi Puiggener, un company de classe.
PODI
Ara a pensar en el cap de setmana que ve, al Trofeu Diputació de Cros al Col·legi Turó (Constantí) on intentaré pujar al podi del campionat provincial.

No hay comentarios:

Publicar un comentario